НОВИНИ


Сайтовете - с едни гърди пред традиционните медии

3 4471 19.05.2008
Сайтовете - с едни гърди пред традиционните медии

Сайтове с качествено съдържание и силна марка вече имат предимство пред традиционните медии, защото позволяват на рекламодателите да се насочат към потребителите по точен и печеливш начин.


Онлайн медиите се справят добре въпреки забавянето на икономиката, като тези, които показват най-добри резултати, са сайтовете с качествено съдържание и силна марка, коментира пред Ройтерс президентът на Online Publishers Association (OPA) Пам Хорън. Той акцентира върху фактът, че в настоящата ситуация сайтовете имат предимство пред традиционните медии, защото позволяват на рекламодателите да се насочат към потребителите по много точен и печеливш начин.

Според данни на изследователската компания eMarketer разходите за реклама в интернет се очаква да се повишат с 23% тази година в САЩ спрямо покачване от 25 на сто за миналата. Както винаги рекламодателите са най-бързи и първи се насочват към медията с най-много зрители, читатели, слушатели или потребители.

Според проучване, направено от изследователска компания за американския пазар, до 81,1 милиарда долара се очаква да набъбнат годишните приходи от онлайн реклама в света до 2011 г.

В България, макар и по-бавно, се забелязва аналогична тенденция - Интернет вече е водеща медия в работата на хората и втората по популярност след телевизията вкъщи.
Препоръчай Сподели
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Ads / Реклама
Ads / Реклама