В националния конкурс PR Приз 2008 агенцията за комуникационно обслужване взе наградите за най- добра PR кампания на държавна институция и PR на политическа партия.
Агенция Active Group е основана от известната от близкото минало журналистка Моника Йосифова през 1999 година под името PR and Media, като агенция за връзки с обществеността. Първите проекти са реализирани за неправителствени организации, държавни институции и компании от финансовия сектор. В тазгодишния конкурс агенцията взе участие с 3 проекта. "За пръв път участваме в тези конкурсни категории и постигнахме успех сред най- взискателната публика - експерти от PR бранша, което е най- силното признание."- заяви Моника Йосифова. Информационната кампания на министерството на финансите "Бъдете активни" запозна потенциалните бенефициенти с ползите, същността и механизмите за усвояване на средства, които страната ни ще получи. С кампанията за евродепутати пък, Active Group успя да повиши доверието към НДСВ и да популяризира лицата от листата, мотивирайки не само твърдите, но и колебаещите се привърженици на партията, да гласуват за нея.
Клиенти на Active Group са известни телекомуникационни компании, български фирми и редица министерства. Frognews.bg