Светът на високите технологии и интернет изпревари този на голямото потребление. Apple и Google заеха двете първи места в класацията Best global Brands на Interbrand за 2013 г. на най-скъпите марки в света.
Вечният номер едно (от13 години) Coca-Cola е едва на трето място, макар че стойността на производителя на безалкохолни напитки се увеличава с 2% в предизвикателна среда за потребителите. Стойността на Apple се е увеличила с 28% през тази година и се оценява на 98 млрд. долара – парадокс, тъй като компания с логото с ябълката, обикновено поставяна на пиедестал, през тази година бе обвинявана от анализаторите, че продължава да губи пазара на смартфони срещу основния си конкурент Samsung.
Успехът на iPhone 5S обаче показа, че компанията пази още козове в ръкава си и напълно заслужи статуса си на премиум марка. Изкачването на Google, коятопродължава да въвежда иновации, в класацията отразява широкото развитие на групата, за което свидетелства успеха на Chrome. Търсачката отчита най-висок ръст на стройността си след Facebook. Влизането на Chevrolet „Старият свят“ още не казал последната си дума: след „новодошлите“ сред най-скъпите брандове в света през 2013 г. е Chevrolet. Девет от 14-те марки, принадлежащи към автомобилния сектор, показват двуцифрени увеличения на стойността си.
Сред тези, които се радват на успех, е модната къща Prada, чиято стойност се е повишила с 30%. Луксозният сектор като цяло се представи много добре: много нови магазин, особено в САЩ и Китай, както и акцент върху връзката между луксозните магазини и цифровите преживявания допринасят значително за това, според проучването. Небето за марките се прояснява Цената на 100-те най-големи марки в света през 2013 г. се е увеличила с 8.4% от ужасната 2009 г., когато много марки показаха слабост.