БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ


Купуваме до 70% по-евтино в нета

1 6799 19.10.2013
Купуваме до 70% по-евтино в нета

Ниски цени и спестяване на време предлагат сайтовете за пазаруване по интернет.Някои от тях ни зарибяват с оферти за намаления на маркови стоки до 70%.



Такива има в известния английски онлайн продавалник "asos.com". В момента там тече разпродажба на мъжки и женски дрехи, аксесоари, обувки и очила. Можем да намерим елегантни панталони и обувки за малко над 20 лева. Цените на аксесоари като шалове, колани, гривни, колиета и обеци започват от 15 лева, пише "Стандарт".

Освен всекидневните намаления и огромния избор от продукти предимството му е в безплатната доставка навсякъде по света.

Феновете на спорта пък могат да влязат в английския онлайн магазин "sportdirect.com". В него се предлагат предимно стоки на известни марки. Например мъжки и дамски суитчъри и тениски могат да бъдат купени за 7 лева. Фирмените маратонки започват от 30 лв. нагоре. Предлагат се също поли и рокли за дамите, като най-евтините са между 12-15 лв. Мъжки дънки пък могат да бъдат намерени за 18-20 лв. Винаги са налични почти всички размери. Цветовете и материите също са разнообразни. Обикновено когато тече разпродажба, се пуска най-добра оферта. Тя е валидна в рамките на деня, дрехите се изчерпват бързо. Затова в повечето онлайн магазини има опция за регистрация с имейл. На него получаваш топпредложенията веднага, когато се пуснат в сайта.

Най-големите световни онлайн магазина - "ebay" и "amazon", предлагат всякакъв вид продукти - от дрехи, сувенири, детски играчки, бижута, спортни стоки и козметика до таблети, лаптопи, обзавеждане и домашни потреби. Всяка стока си има отделни условия за поръчка. Офертите се пускат от  търговци или компании, като по договаряне с тях съответно доставката може да бъде платена или безплатна. В "ebay" потребителите имат правото да участват в наддаване с търг, който е в регламентирано време. Най-високата предложена сума печели продукта. В повечето сайтове има т.нар. оферта на деня. В нея цените могат да паднат до 80-90% от стойността на стоката. Всеки ден предложението се сменя. Обикновено това са лимитирани продукти и поради големия интерес на хората те свършват изключително бързо.
Седем дни за размисъл дали стоката ни харесва дават сайтовете. В този срок клиентът може да реши дали ще задържи новата си придобивка. Времето започва да тече от датата на получаването. Няма нужда от аргументация защо връщаме стоката. Това гласят правилата на Европейската служба за съвети на потребителите. Според тях клиентът просто информира продавача, че иска да анулира поръчката си. Той пък е длъжен да му върне парите. В сумата ще бъдат включени и платените разходи за доставката на продукта. Клиентът обаче трябва да плати разходите по връщането на нежелания продукт на продавача.
Нови промени в Закона за защита на потребителите готви Министерството на икономиката. Те предвиждат всяка стока в гаранция, независимо дали е закупена от интернет или от магазина, да се носи в сервиз до три пъти. Ако се повреди и след третия ремонт, потребителят ще има право да поиска разваляне на договора и възстановяване на сумата за покупката или поне част от парите. Експерти обясниха, че хората ще имат право на рекламация или жалба при всякакъв вид търговия. Няма разлика дали стоката е взета от магазина или е поръчана по интернет. Жалбите за некачествена стока, купена онлайн, също могат да се изпращат в Комисията за защита на потребителите (КЗП).
Препоръчай Сподели
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Ads / Реклама
Ads / Реклама