Новото лого на „Бул Инс“ наистина е модерно и провокативно - това споделиха от дружеството и добавиха защо искат тази промяна: „Защото това е нашият нов образ - провокативен и запомнящ се; казва кои всъщност сме ние; казва, че се променяме; казва, че се развиваме; казва, че сме иновативни; доказва, че сме силни!“
„Бул Инс“ следва дълбокото си убеждение, че основният капитал на всяка застрахователна компания е да доразвива, разширява и създава нови атрактивни продукти и услуги в полза на потребителите. По последни данни от КФН дружеството е реализирало брутни премийни приходи в размер на над 77 млн.лв., като е постигнат ръст от 22% спрямо същия период на миналата година. Изплатените обезщетения също са нараснали с над 14% и възлизат на 47 млн.лв. Дружеството е увеличило с 1,5% пазарния си дял спрямо миналата година и заема 9% от застрахователния пазар , което го нарежда сред водещите застрахователи.