Отделни щандове за свежи продукти ще има в магазините. Така се дава шанс на българските производители, защото подобни пресни стоки няма как да са докарани отдалече. Това стана ясно по време на дискусията в рамките на кампанията "Коледата безопасна".
Тази година тя се организира от Българския медиен съюз със съдействието на Министерството на земеделието и храните, Агенцията по храните и Комисията за защита на потребителите.
Родните стоки ще се разпознават отдалеч. Те ще са маркирани със специален етикет "Произведено в България". За тази цел ще се ползват и евросредства. Дори тези стоки да са по-скъпи, хората трябва да имат информация и възможност да изберат какво купуват, заяви земеделският министър проф. Димитър Греков, който участва в дискусията. Страната ни преговаря с Брюксел за осигуряване на бюджет за реклама на българските стоки, за да се популяризират нашите продукти, съобщи още министърът. Все още не знаем каква ще е сумата, която ще бъде отделена за това, но ще направим всичко възможно да промотираме качествените стоки, допълни Греков.