„Взехме необходимите мерки, за да отчетем нашите клиенти до 31-ия ден. Въпреки че отчитането в почивни и празнични дни създава някои неудобства както за клиентите, така и за нашите служители, то се налага, за да спазим изисквания срок на отчет.
Ще се наложат промени в установените досега графици за отчитане, така че периодът да остане непроменен. Графикът може да бъде намерен на сайта на дружеството www.cez-rp.bg ”, каза Илиян Мутафчиев, директор „Мерене и управление на данните“ в ЧЕЗ Разпределение България.
ЧЕЗ напомня, че битовите и малките стопански клиенти на дружеството имат възможност да отчетат сами показанията на електромерите си. Те могат да подадат информация на денонощната информационна линия на ЧЕЗ - 0700 10 010, по електронната поща на адрес zaklienta@cez.bg, на факс (02) 8959 667 или в Центровете за обслужване на клиенти.
Желаещите да направят самоотчет трябва да информират ЧЕЗ за данните от измервателния уред (по всички тарифи), клиентски номер, датата на отчитане, трите имена на титуляр и адрес на обекта, за който се декларират показания.