НОВИНИ


Националната ни реклама 6 пъти по-скъпа

6 5020 09.01.2014
Националната ни реклама 6 пъти по-скъпа

Инвестиции за стотици милиони евро се очаква да вложи държавата тази година за национална реклама. Това са приблизително 24 млн. лева от бюджета и от две оперативни програми и шест пъти повече от парите, заделени през миналата година.



Благодарение на финансирането България ще представи пред света по по-атрактивен начин историята, културата, традициите и забележителностите си.

Последните регламенти на Евросъюза, които дават право на европейците да се лекуват във всички страни на ЕС, ни дават още по-големи надежди. Така че държавата смята да заложи на балнео и спа туризма.

България разполага с най-високата концентрация на термални води с рекорден средно денонощен оток от 274 милиона литра. Правото на всеки европеец да се лекува свободно в рамките на съюза ни дава надежди да смятаме, че чуждите здравни каси биха могли да плащат за рехабилитация и балнеолечение у нас.

Приходите от туризъм ще надхвърлят три милиарда евро за 2013 година, каза пред „Фокус” Румен Драганов, директор на Института за анализи и оценки на туризма.

Това, че се движим към края на октомври с 2 800 000 000 евро приходи означава, че действително ще надхвърлим 3 млрд. евро приходи за годината, което очаквахме. Данните за приходите, които министър Драгомир Стойнев представи, са по външнотърговския баланс на БНБ. Нямаме разлика, по отношение на цифрите за приходите, посочи Драганов.

По думите му – ръстът на приходите обаче няма да бъде 4,5 %. По отношение на туристите, се очаква увеличението да бъде с 4,5%. Очакваме общият брой на пристигналите в България през 2013 година да надхвърли 9 млн. души общо – в това число влизат туристи, екскурзианти, каза още Драганов.
Препоръчай Сподели
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Ads / Реклама
Ads / Реклама