Пламен Моллов, шеф на парламентарната група на НДСВ и Поли Карастоянова, секретар на Борда по туризъм са новата двойка, одумвана напоследък от столичния хайлайф.
Това пише в последния си брой сп. „Слава". За тази връзка се говореше и пишеше в интернет от известно време. Двамата бяха често засичани на мероприятия от всякакъв род: семинари, светски партита, тв предавания и пр. Списанието описва как Моллов и Карастоянова са се появили заедно на купона послучай рождения ден на предаването „Пирамида" по ТВ2 в Рейнбоу Плаза до Софияленд. Публикувана е и тяхна снимка. По неизвестни за мнозина причини изданието нарича Поли Карастоянова „бизнесменка", като каквато тя досега не е позната. Може би е направила нещо през последните седмици, което е останало тайна за обществото покрай взривовете в Челопечене... Светски хроникьори са учудени, защо двамата биват причислявани въобще към хайлайфа, но това е друга тема.
Моллов доскоро също бе дълбоко неизвестен за медиите. Появи се пред микрофоните и камерите след като Симеон Сакскобурггатски го назначи за шеф на процаристката парламентарна група, която се създаде след като жълти депутати напуснаха НДСВ. Това стана заради принципни различия относно спора дали НДСВ да води дясна или лява политика. Както и заради междуличностни дрязги между лагерите на Пламен Панайотов и Милен Велчев. Точно тогава изгря звездата на Моллов, който до този момент бе пасивен член на депутатската група.
За медийният шум около двамата определена заслуга има и „кралят на рекламата" у нас Красимир Гергов. Той оглави Националния борд по туризъм, който преди това бе създаден и ръководен от пловдивския бизнесмен Георги Гергов. С поста той наследи и Поли Карастоянова. След което я експонира силно медийно. Стигна се дотам, че неочаквано за мнозина и очаквано за малцина, дамата се появи на Четвъртата световна среща на български журналисти, политици и други в Мадрид. Пред микрофона и пред самия президент Георги Първанов - Карастоянова изнесе сказка за проблемите на родния туризъм. В същото време в София Моллов се опитвал да я препоръча на Симеон за поста на Анелия Крушкова като шеф на Държавната агенция по туризъм, твърдят запознати.
В ПР акция се впусна и самият Пламен Моллов, който бе включен като участник в „Пирамида" и стигна до финал. Служители в телевизията на Гергов обаче твърдят, че „победите" му били осигурени предварително по нареждане отгоре. Така той успя да „пребори" конкурентите си, а на полуфинала „надделя" над и над журналистката Кристина Патрашкова, която очевидно го превъзхождаше в отговорите. По-добра бе и другата участничка, медицинска сестра, но това се оказа без значение, коментират хора от ТВ2. Целта на изявите на Моллов била Гергов да го спечели за каузата по издигането на Поли Карастоянова в агенцията по туризма. Така рекламният крал щял да си осигури директен достъп до парите за реклама, които държавата и европрограми отпускат за популяризиране на България, убедени са още светските наблюдатели.
Текст към снимка: Пламен Моллов и Поли Карастоянова на партито за рожденния ден на „Пирамида" на ТВ2. Снимката е от електронното издание на СЛАВА.
В рубриката "Фабрика за клюки" публикуваме текстове за хора и събития, за които хората си говорят, обсъждат. Тези текстове нямат официален характер и обикновено са широко известни. Нерядко след време се оказва, че са и верни, както често става с много слухове у нас.