От 10.04.2014 г. клиентите на ЧЕЗ могат да заплащат всички услуги, предлагани от ЧЕЗ Електро и ЧЕЗ Разпределение, в офисите на FastPay, която е правоприемник на Браво инвестмънтс. До момента такси за извършвани услуги можеха да се плащат в офиси на Easypay или безкасово. След актуализирането на договора с FastPay местата за плащане на услуги на ЧЕЗ се увеличиха с 42 и в момента броят им е над 200.
„Вярваме, че новата възможност ще създаде по-голямо удобство. Вече 9 години ние работим с грижа и внимание за комфорта на клиентите. Радваме се, че традиционните в миналото опашки пред касите на електроразпределителните дружества завинаги останаха в историята. Желанието ни е да дадем на потребителите повече време за истински важните за тях неща“, каза Петър Докладал, Регионален мениджър на ЧЕЗ за България.
Потребителите могат да заявят близо 100 предлагани от дружествата на ЧЕЗ услуги във всеки от Центровете за обслужване на клиенти в Западна България. Клиентите получават фактура за дължимата сума, която може да бъде заплатена в офисите на Easypay и FastPay, по банков път или през системата на ePay.
В случай че потребителят иска да заплати заявената услуга още същия ден, при посещение на каса на FastPay той трябва да носи със себе си фактурата, получена в Центъра за обслужване на клиенти. Когато плащането става на следващия ден, информацията от фактурата вече е налична в системите на партньорските организации и представянето й не е необходимо.
От стъпването си в България през 2004 г. досега ЧЕЗ значително подобри качеството на обслужването. Броят на местата за плащане на сметките за електроенергия бе увеличен от 319 до над 3800, бяха открити 31 модерни центъра за обслужване на клиенти. Компанията предложи нови и модерни услуги, които осигуряват удобство и пестят време на клиентите, сред тях са и 12 възможности за плащане на месечните фактури.