Зеле, моркови, домати, краставици и малко магданоз е съдържанието на скъпоценната "свежа" салата, която KFC предлага в МОЛ-а ну бул. "Ал. Стамболийски" в столицата за 2,59 лв.
Номерът можеше да мине, ако не ставаше дума за порция от ... 59 гр. На рекламната снимка, която трябва да привлича клиентите, салатата е доста красива и апетитна гледка: пълна купа със зеленчуци, за която човек няма да му е жал да си даде парите. Действителността, както обикновено у нас, е съвсем друга. Купата се оказва купичка, а салатката е доста мизерна и леко повяхнала: мъничко целе, мъничко моркови и две-три срамежливи парченца доматче и краставичка. В съседство с добавка от 90 ст. можете да хапнете солидна порция пиле с ориз на друга фирма за бързо хранене.
Странна работа - салатата е предпочитано ядне през лятото, оборотът е голям, а никой не се старае поне малко да угоди на клиентите. Както и да калкулирате въпросната салатка, няма да надхвърлите 60-70 ст. Но и това биха преглътнали мнозина, ако се предлагаше в свеж вид. Да разчиташ, че рекламните снимки са достатъчни, за да заблудят клиентите е твърде претенциозно и леко обидно. Тези редове не са платени от конкуренти, а са плод на разочарование, което фирма с традиции като KFC не заслужава. Frognews.bg
снимки Вяра Йовева