„Рефан България” блестящо се представи на Първото изложение в Атина – „KEM franchise exhibition”, провело се от 14 до 17 март. В него участваха и споделиха своите добри парктики представители от Гърция, прилагащи успешно франчайз моделът на българската козметична компания, набираща все по-голяма популярност в южната ни съседка.
На второто издание на най-голямото франчайз изложение във Франция „FRANCHISE EXPO PARIS”, състояло се от 23 до 26 март в световната столица на красотата и модата, „Рефан” представи своята франчайз концепция, превърнала се в печеливш ход срещу икономическата криза. Щандът на фирмата беше посетен от г-н Сергей Тасев Пълномощен министър, политически въпроси и г-жа Росица Георгиева –Трети секретар, политически въпроси в дипломатическата ни мисия в Париж.
Франчайз моделът на„Рефан” се наложи със своята успешна бизнес концепция в Европа и по света с над 400 бутика. Чрез този тип магазини, фирмата с много бързи темпове увеличи пазарното си присъствие, защото франчайз предприемачите предлагат добиващата все по-голяма популярност българска козметика, конкурираща с успех световните марки, но на много по-атрактивни цени!
Доказателство за това беше и участието на „Рефан” в най-голямото световно изложение за козметика в Болония - „Cosmoprof”, където на „Щанда на България” се представиха още 14 наши козметични компании!
На най-мащабното франчайз изложение "EXPOFRANQUICIA" в Испания през м.април, „Рефан” спечели заслужено адмирациите на посетителите, за които фирмата е добре позната с десетките бутици в страната.
На изложението „Chanceexpo Roma” Рим небивал успех предизвика новата серия "GARDENIA AND ROSE със стволови клетки".