При прекъсване на електрозахранването клиентите могат само за 5 секунди да проверят времето за възстановяването му.
Близо 51 хиляди посещения бяха регистрирани на мобилната версия на корпоративния уебсайт на ЧЕЗ - m.cez.bg, за периода от стартирането й на 1 януари тази година до 30 май 2014 г. Само за пет месеца приложението бе използвано от почти 30 хиляди души. Статистиката показва, че 80% от трафика е генериран през мобилни телефони, 17% - през таблети и 3% - през персонален компютър.
„Стремим се винаги да сме в крак с времето и новите технологии. Мобилната версия е още едно улеснение за нашите клиенти. Тя им осигурява по всяко време бърз достъп до интересуващата ги информация. Радваме се, че новата ни услуга провокира интереса на потребителите и все повече хора я използват. Това ни мотивира да разработваме и в бъдеще нови услуги в отговор на потребностите на клиентите“, каза Петър Докладал – Регионален мениджър на ЧЕЗ за България.
M.cez.bg e най-бързият и удобен начин за клиентите да се свържат с ЧЕЗ. Страницата се зарежда средно за 5 секунди и дава достъп до основната информация, която клиентите търсят. Уникалното в мобилната версия всъщност е приложението за Планови ремонти и аварии. То дава информация в реално време за планираните и непланираните прекъсвания на електрозахранването на обслужваната от ЧЕЗ територия в Западна България и очакваното време за възстановяване на захранването.
Друго важно предимство на m.cez.bg е бутонът за директна връзка с денонощната информационна линия на ЧЕЗ 0700 10 010, благодарение на който само с едно кликване клиентът може да се свърже и да разговаря със служител на компанията. Мобилната версия предлага също така бърз достъп до информация за адресите на Центровете за клиенти и работното им време, новини за дейността на ЧЕЗ и актуалните клиентски кампании.
От стъпването си на българския пазар преди 9 години ЧЕЗ поставя подобряването на обслужването във фокуса на корпоративната си политика. За този период компанията инвестира 771 млн. лева в производство, поддържане и развитие на мрежите и подобряване на обслужването, създаде 31 центъра за клиенти, увеличи броя на местата за плащане в брой от 319 до над 3800 и разработи близо 100 вида услуги.
През 2013 г. ЧЕЗ въведе нови и модерни практики в обслужването на клиенти, като институцията Енергиен омбудсман и Потребителския съвет, в който независими експерти и потребителски организации съвместно търсят възможности за подобряване на работата с клиенти.