Поредното безумие на компанията – увеличаване на сметките за ток заради това , че ЧЕЗ е направила значителни разходи при промяната от едномесечно в тримесечно отчитане, може да ни споходи от 1 юли 2009.
Пресаташето на ЧЕЗ Ясен Гуев, който изглежда твърде бързо се е специализирал от телевизионен репортер в енергиен специалист твърди, че било изключено клиентите на компанията да плащат веднъж на 3 месеца, каквото е и отчитането. Имало европейска практика ( не стана ясно къде обаче) навсякъде на Стария континент плащането да е всеки месец. От ЧЕЗ обявиха, че през последните три месеца били издали 2 милиона фактури и се оплакаха, че правят значителни разходи – вероятно заради удобството на потребителите, но в крайна сметка те ще си платят и за това, ако продължи досегашната практика на компанията. Около 25 000 абоната при пререгистрацията на отчитането били сюрпризирани със сметки от 150 – 170 лева ток на месец. Потребителите на електроенергия трябвало сами да знаят, че за да не се стигало до тези сметки е следвало да подадат специална декларация, в която да пише, дали искат дружеството да им начислява електроенергията по общи условия или пък да декларира колко ще потребява. Тоталното безумие на ЧЕЗ и пълното незачитане на потребителските права ясно показва, че компанията санкционира по някакъв начин онези свои клиенти, които не знаят или не са в течение на нейни вътрешни проблеми като смяната на начина на отчитане на електроенергията.
снимки Вяра ЙовеваТози парадоксален факт показва, че един абонат ще трябва да плати повече, защото не е запознат с условията при предлагането на услуги от страна на ЧЕЗ. Последните изравнителни сметки ще бъдат готови утре – 7 август. От ЧЕЗ заявиха твърде безочливо, че те кредитират свои клиенти, а не обратното, макар фактите да говорят друго. Таксата от 40 лева за повторно включване на нередовен абонат била на тази стойност защото от ЧЕЗ правили отново значителни разходи, но йезуитски се измъкнаха от ситуацията, твърдейки, че тя може да бъде намалена, ако регулаторът постанови това. От което следва, че чисто и просто от ЧЕЗ отново, за пореден път, без да се съобразяват с клиентите си, са решили да слагат такива такси, каквито те сметнат за уместни. Frognews.bg