Въз основа на резултатите от инициативата ще бъдат набелязани конкретни мерки за подобряване на обслужването.
Над 130 клиенти посетиха мобилните приемни, които ЧЕЗ организира в 14 града на територията на Западна България през октомври и ноември. По време на срещите бяха обсъдени конкретни потребителски въпроси, теми от сферата на клиентското обслужване, поддържането и реконструкцията на мрежата в отделни населени места, изместването на електромери и изграждане на нови съоръжения в съответните райони. Всеки въпрос, който е изисквал допълнително проучване и е останал без конкретен отговор по време на срещите, ще получи писмен отговор.
„Благодарим на местните власти за съдействието, което ни оказаха при организация на приемните. Инициативата е поредният пример за успешното сътрудничество, което развиваме от години. Срещите с потребителите ни позволяват да поддържаме активен диалог и да набелязваме конкретни мерки, с които ще се подобри работата на ЧЕЗ в полза на клиентите“, каза Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.
По време на приемните на разположение на гражданите бяха регионалните ръководители от четирите основни направления в ЧЕЗ Разпределение – „Експлоатация и поддържане“, „Развитие на мрежата“, „Реализация на инвестициите“ и „Мерене и управление на данните“, както и представители на ЧЕЗ Електро и на „Обслужване на клиенти“ в ЧЕЗ България. Инициативата се проведе в градовете Кюстендил, Дупница, Сандански, Разлог, Благоевград, Ловеч, Видин, Бяла Слатина, Враца, Монтана, Перник, Ботевград, Плевен и Тетевен. Тя ще продължи през 2015 г.
Грижата за клиента е във фокуса на политиката на ЧЕЗ от стъпването на компанията на българския пазар преди близо 10 години. През 2013 г. компанията създаде две нови за България институции – енергиен омбудсман и потребителски съвет. Енергийният омбудсман има правомощия да преразглежда решения, взети по клиентски въпроси от компаниите на ЧЕЗ в България, а Потребителският съвет, съвместно с експерти, потребителски и граждански организации, дава препоръки за подобрения в обслужването. В унисон със съвременните комуникации и начин на живот в началото на 2014 г. ЧЕЗ бе първата електроразпределителна компания, която пусна мобилна версия на корпоративния си сайт www.cez.bg. Тя съдържа уникална функционалност, която дава възможност на клиентите в реално време да се информират за прекъсванията на електрозахранването и очакваното време за възстановяването му. Посетете m.cez.bg.