Всички пиячи, за които Facebook не е най-уютното място на света, вече ще могат да се социализират благодарение на неспирното търсене в развитието и внедряването на нови платформи в IT бранша. Този път корифеите са надминали себе си в профилирането на социалните мрежи и са създали приложението SWIG, което е достъпно за потребителите на iOS и Android.
Компютърджиите, които често не блестят с кой знае каква оригиналност на вербално ниво, дефинират творението си просто като Facebook и Instagram за алкохолици. Базата данни на приложението съдържа информация за 70 000 вина, бири и други омайни питиета. Редовият пияница, който се гмурне в тази социална мрежа, повече никога няма да може да изплува на повърхността – поне не и във виртуалната.
SWIG позволява на потребителите да се абонират за постовете на приятелите си - бармани и сомелиери, за да следят какви са модните тенденции в употребата на алкохол. Задействана е и система за рейтинг на потребителя. “Facebook не се грижи да ви помогне да намерите най-якия коктейл “Блъди Мери” в Манхатън, а ние – да”, обяснява един от създателите на мрежата – Хари Раймънд.