НОВИНИ


Лабораторията на Костов установи картел между социологически агенции

10 4977 18.11.2014
Лабораторията на Костов установи картел между социологически агенции
Костов установи картел между „Галъп“, „Сова Харис“ и „Медиана"

„Сова Харис“ и ИМП са агенциите с най-неверни резултати. Налице е картел между три агенции – „Галъп“, „Сова Харис“ и „Медиана“, които отбелязват висока степен на сходимост в своите данни за всички формации, като акцентът пада върху силно надценените прогнозни резултати за КБ/БСП, силно подценените за ДСБ/РБ и силно завишените прогнози за трета формация – „Атака“ (2009), ДБГ (2013), „Атака“ (ЕП/2014), ББЦ (НС/2014), се посочва в анализа на Лабораторията за управление на риска.


Най-надценявана формация за последните години е КБ/БСП, а най-подценяваната – ДСБ и впоследствие – РБ. На основата на проведения анализ на четири последователни изборни момента, НЦИОМ/„Екзакта“ и „Алфа рисърч“ се позиционират като агенциите с най-верни резултати и най-слабо проявена политическа пристрастност.


Препоръчай Сподели
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Ads / Реклама
Ads / Реклама