Появиха се най-различни предположения за това какво представлява откритието. Факт е обаче, че интересът към малкото „синьото хапче-чудо” беше огромен.
Тъй като доста от вас вече любопитстват да разберат истинското предназначение на въпросния син хап, създателите му днес разкриха мистерията около него.
Сред версиите за появата му беше идеята, че това е нов вид откритие, което помага на днешните динамични млади хора да вземат всичко от живота.
Кампанията за синьото хапче беше много пикантен виртуален ПР, чрез който се привлече вниманието на най-различни хора, в най-голяма степен – на бъдещите зрители на Диема 2. И сега е ясно – ДА, то води до пристрастяване, но в най-голяма степен дава отражение на начина, по който нашите хора консумират телевизията като продукт. Повдигането на вежди и леката ирония в усмивката са неща, които целят от екипа .
„Диема 2 е направена за младите градски хора, за които живеенето на живота е винаги страстно, леко иронично, носи собствен почерк и никога не е скучно….. Диема 2 е 24/7 интелигентна провокация. Сред останалите канали от групата (Диема, Диема Фемили и ММ) Диема 2 изпълнява мисията на провокатор и то към определена аудитория, която трудно може да се превърне в лоялен зрител на по-масова ентъртейнмънт телевизия”, смята Ани Ангелова, Маркетинг Директор на Диема Вижън.
Новата програмна схема, която почва от понеделник - 29ти септември. Насочена към свежа, ърбан, динамична и смела аудитория, Диема 2 ще наблегне на култови и нашумели заглавия, повечето, неизлъчвани в България досега. Както се казва „синьо хапче” Форевър. Безспорните хитове в програмата ще бъдат анимационните сериали за възрастни, сатиричното риалити, комедиите. Спортът също ще има място в програмата, като част от живота на всеки стресиран по градски човек.
”Следващият ни ход ще бъде още по-смел. Човешкото въображение няма граници, но една от най-смислените мисли винаги си остава: Животът е кратък – живей го качествено, носи отговорност за нещата, които правиш и...не пропускай да се забавляваш! Не случайно слоугана на кампанията е: Addicted 2 life”, коментира Ани Ангелова.
Със „синьо хапче” няма да заспите, както това се случва след тежък работен ден пред скучна телевизионна програма. Този път не. Залогът е голям: приповдигнато настроение, положителни емоции и чувството, че си в епицентъра на световен купон, че си част от него. И си е така, защото за вашият тонус работят невероятни екипи от доказани специалисти, сопособни да поднесат по всяко време невероятна изненада. Край на депресиите и скуката. Идва „синьото хапче”. Нещо като кардамонът от Гватемала и бахарът от Ямайка, които тонизират целият организъм и вдигат тонуса. Нещо като Ниагарски водопад от смели и свежи емоции. Совалката „Дискавъри”, която те изстрелва в окото на бурята от перфектно настроение.