Вина за недовършената реформа в БДЖ има бившият финансов министър Симеон Дянков, заяви по НТВ министърът на транспорта Ивайло Московски. Симеон Дянков ме излъга, каза той. И обясни, че в предишния кабинет на ГЕРБ двамата с Дянков 2 години работили със Световната банка по план за преструктуриране на железниците, включващ съкращения, но и подобряване на състоянието.
Тогава уговорката ми беше със Симеон Дянков като финансов министър, който може да подпише този договор със Световната банка, аз превантивно да направя реформи, които бяха заложени там, непопулярните реформи със съкращения, намаляване на съставите, продаване на „Товарни превози“. Московски не вършел това с особено голямо желание. Ако някой си мисли, че е много хубаво, се лъже, заяви той.
Договорът беше готов на бюрото на Симеон Дянков. Той, обаче, до последно отказвал да го подпише, а накрая заявил, че така предвидените средства щели да му направят прекалено голям дефицит. От всичко съгласувано с ЕК и Световната банка направихме само лошите неща, разкри Московски и се зарече да не повтаря повече това. Ако някой иска само да реже, да съкращава, това е непродуктивно. Такива мерки в краткосрочен план може да доведат до някакъв резултат, но не и в дългосрочен. Аз не бих си позволил да продължа да правя само непопулярни мерки, обеща Московски.