Инициативата е част от политиката на компанията за активен диалог с потребителите.
От 04 февруари ЧЕЗ организира поредица от мобилни приемни за битови и бизнес клиенти в Западна България. Кампанията е част от политиката на компанията за активен диалог с потребителите. През есента на 2014 г. бяха проведени приемни в 14 населени места на обслужваната от ЧЕЗ територия.
„Целта ни е да бъдем максимално близо до потребителите, да се срещнем и с хората, които живеят в отдалечени от столицата места, да разговаряме с тях, да ги изслушаме и отговорим компетентно и професионално на техните въпроси. В резултат на приемните, които проведохме миналата година, редица частни казуси намериха своето решение, което ни стимулира да продължим инициативата и през тази година.“, каза Димчо Станев, директор „Обслужване на клиенти“ в ЧЕЗ България.
По време на приемните потребителите ще могат да представят конкретни казуси и да зададат своите въпроси към мениджъри от „Обслужване на клиенти“, представител на ЧЕЗ Електро, както и регионалните ръководители от четирите основни направления в ЧЕЗ Разпределение – „Експлоатация и поддържане“, „Развитие на мрежата“, „Реализация на инвестициите“ и „Мерене и управление на данните“. Приемните започнаха вчера във Видин, днес продължават в Монтана. Следващата седмица инициативата ще се проведе в Благоевград и Перник.