
Към момента услугата „Електронна фактура“ се използва от над 160 000 клиенти на ЧЕЗ, което на практика означава, че са спестени 6,3 млн. листа хартия и са спасени над 700 дървета.
„Електронното обслужване е бъдещето на услугите, не само в нашия бранш. Възможности като електронната фактура не само повишават качеството и бързината на обслужване, но по този начин даваме своя принос към опазването на изчерпаемите природни ресурси. Интересът към обслужването по интернет нараства всяка година – между 15 и 20% годишно се увеличава броят на клиентите, използващи нашите електронни услуги“, каза Зорница Йорданова, директор „Маркетинг и подпомагане на продажбите“ в „ЧЕЗ Електро България“ АД.

Електронната фактура все по-бързо започва да замества хартиения носител. Получаването ѝ осигурява на клиентите ни защита на личните им данни, навременно получаване на информацията и достъп до фактурите отвсякъде и по всяко време. От 2013 година ЧЕЗ осигури на клиентите си и достъп до персонален онлайн архив с всичките им фактури.
81% от регистриралите се за електронна фактура са го направили по интернет, а останалите клиенти за заявили услугата по телефон и в Център за обслужване на клиенти.
Електронната фактура може да бъде заявена безплатно на www.moiteuslugi.bg, www.cez.bg, в Центровете за обслужване на клиенти или с едно обаждане на 0700 10 010. За целта е необходимо да се предостави клиентски номер, оторизационен код и имейл адрес. След регистрацията клиентите могат да следят документите си както в електронния архив на сайта, така и на посочения от тях имейл адрес.