Пускат реклама за България през март по четири европейски телевизии, обяви във Велико Търново министърът на туризма Николина Ангелкова.
"Кампанията е под мотото "Открий и сподели" и е на стойност 6 млн. лв. Проектът е финансиран от ОП "Регионално развитие". Рекламата ще се излъчва на девет езика по телевизиите "Евронюз", "Евроспорт", "Дискавъри" и "Нешънъл Джеографик". Ще продължи до края на годината. В рекламния клип страната е представена с всички възможности за туризъм - зимен, летен, културен, алтернативен", обясни Ангелкова.
Предстои подписване на договор за рекламиране на България и с телевизия Би Би Си. "Целта е да компенсираме отлива на руски и украински туристи през настоящия туристически сезон", поясни министърът на туризма.
"Министерството на туризма е инициатор на кампания, която призовава българите да организират своите почивки в страната, за да се подпомогне браншът. Общият бюджет на Министерството на туризма за 2015 г е в размер на 5 млн. лв.", обяви Ангелкова.