Клиентите на БТК няма да заплащат месечен абонамент за своя телефон през ноември. От днес компанията въвежда плащането на таксата да става в съответния месец, а не както до сега да бъде плащана предварително.
Новата практика ще даде на потребителите на стационарни телефони "нулева" стойност на абонамента за настоящия месец, тъй като БТК Груп ще им възстанови вече предплатения авансово месечен абонамент от тяхната предишна сметка. Единственото, което клиентите ще трябва да заплатят през този месец е стойността на проведените от тях разговори, ако те надхвърлят включените в пакета им минути. Ако пък са говорили само в рамките на своя пакет, клиентите на телекома няма да имат никакви задължения към БТК за този месец.
Например, фактура на абонат на пакета "БТК У дома 50" (Стандартен) би изглеждала по следния начин:
Месечна цена БТК У Дома 50 (Стандартен)
Начислен месечен абонамент за ноември
+11.50
Възстановяване на сумата за предплатен месечен абонамент за ноември
- 11.50
Цена на потребление
Телефония
5.50
Сума за плащане
5.50
Ако клиентът има промяна на ценовия план от 1 ноември, която е заявена през октомври фактурата ще съдържа абонамент за новия план, а ще се възстановява таксата за стария. "Досегашната практика не даваше добра яснота на клиентите и по-добре, че е преустановена", коментира клиента на компанията.Frognews.bg