Награда бе връчена на Емилия Миланова, председател на Съвета на директорите на Пощенска банка в рамките на официална церемония от Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация (БХРА).
Пощенска банка бе избрана за „Най-добра банка в туризма за 2008 г.” от Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация (БХРА). Награда бе връчена на Емилия Миланова, председател на Съвета на директорите на Пощенска банка, рамките на официална церемония.
В рамките на церемонията Пощенска банка връчи и специалната награда „Клиент на American Express на годината“ на хотел „Арена ди Сердика”. Отличието за най-голям брой направени транзакции с кредитната карта, която се издава ексклузивно у нас от финансовата институция, беше връчено от Асен Ягодин, изпълнителен директор на Пощенска банка, на Марио Захариев, изпълнителен директор на Феърплей Интернешънъл. Петя Димитрова, изпълнителен директор на Пощенска банка, от своя страна, връчи наградата за „Най-ефективна инвестиция в туризма“ на комплекс „Сейнт Тома“ в Аркутино.
БХРА е професионална браншова организация, подпомагаща развитието на хотелиерството, ресторантьорството и туристическия отрасъл в страната. Основна задача на асоциацията е обединяването на професионалистите в туризма и подпомагане на тяхната квалификация и обучение, както и осигуряване защита на правата и интересите им.