НОВИНИ


КЗК спира реклама на „Pizzetti"

0 4310 13.07.2015
КЗК спира реклама на „Pizzetti"

Комисията за защита на конкуренцията спира реклама на 7 days „Pizzetti". КЗК е взела това решение заради факта, че рекламата е подвеждаща. Клипът насочва потребителите към идеята, че 7 days „Pizzetti" е оригинален италиански продукт.


Отделните елементи на рекламата, възприети в тяхната съвкупност, създават сериозен риск от заблуда на потребителите и следователно от увреждане на техните интереси. Рискът се състои в това, че подведени от рекламното послание, потребителите биха закупили „Pizzetti" с впечатлението, че купуват оригинално хлебно италианско изделие, гласи становището на Комисията.

 

Според нея така се създава погрешно впечатление у потребителите, а това автоматично води до ущърб в интереса на всички конкуренти на производителя  „Чипита България" АД, тъй като те търгуват с подобен род  снаксови продукти.

 

Комисията ще предприеме незабавни мерки рекламният клип да бъде спрян от ефира, за да не заблуждава повече потребителите, докато има произнасяне по същество по случая.


Препоръчай Сподели
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Ads / Реклама
Ads / Реклама