Компанията за пореден път призовава да се спазват нормативно определените процедури за съгласуване на дейностите.
Два кабела бяха повредени в резултат на несъгласувани и невнимателни изкопни работи от страна на строителни фирми на 12 октомври следобед. В резултат на това без електрозахранване останаха близо 200 клиенти на ЧЕЗ в столичния квартал „Драгалевци“. Повредени са кабели от трафопост „Стадиона“. Аварийните екипи на ЧЕЗ работят за отстраняване повредата.
„За пореден път сме свидетели как несъобразени изкопни дейности причиняват неудобства на нашите клиенти. Не спираме да призоваваме строителните фирми да спазват процедурите и да съгласуват своевременно ремонтите“, каза Виктор Станчев, директор „Експлоатация и поддържане“ в „ЧЕЗ Разпределение България“ АД.
Нормативните процедури изискват фирмите, които извършват строителни дейности, да уведомят предварително ЧЕЗ за местата, на които ще работят. Те могат се свържат с компанията по факс 02/920 19 74, на денонощната телефонна линия 0700 100 10, на имейл на адрес zaklienta@cez.bg или през центровете за обслужване на клиенти.