Международната хотелска верига реагира на променената икономическа обстановка в света. Hilton Hotels Corporation съобщи, че излиза на пазара с нов хотелски бранд - Home2 Suites.
Хотелите от тази верига ще бъдат ориентирани към младите хора и представителите на средната класа. Очакваната средна цена за нощувка в стая ще бъде в рамките на 100 щатски долара. Изграждането на новите хотели ще започне през втората половина на 2009 г. като до момента вече има 10 заявки от хотелски оператори за франчайз на този бранд. Първите 100 хотела Home2 Suites трябва да бъдат открити до края на 2012 г. След това всяка година веригаТА ще се разширява с по 60-70 нови хотела. Планираната себестойност на една стая е 70-75 хил. долара. Според Кристофър Насети, президент на веригата „Хилтън”, в сегашните икономически условия инвеститорите би трябвало да проявят интерес към подобни предложения от компании, които имат солидни пазарни позиции и реномирани брандове. Към момента Hilton Hotels Corporation притежава 2800 хотела в над 80 държави. Сред брандовете й са: „Хилтън”, „Конрад”, „Дабълтри”, „Скандик” и „Уолдорф-Астория колекшън”. Frognews.bg снимки Вяра Йовева